Actuele informatie 

Vanaf maandag 16 maart t/m 28 april 2020 is TopSupport gesloten i.v.m. het coronavirus.

Heeft u komende periode een afspraak voor een onderzoek of een consult? Dan wordt u gebeld en krijgt u meer informatie: Uw afspraak wordt verzet of omgezet naar een telefonische consult. U hoeft niet zelf te bellen, wij nemen contact met u op!  

 

Actueel nieuws over het coronavirus en TopSupport

vrijdag 3 april

TopSupport is vanaf 6 april op werkdagen telefonisch bereikbaar voor vragen en advies. Samen met de patiënt wordt besloten om de behandeling eventueel voort te zetten via EHealth (telefonisch- of videoconsult). Lees hier meer over de bereikbaarheid van TopSupport en aangepaste werkwijze.

 

Vanaf maandag 16 maart t/m 31 maart 2020 is TopSupport gesloten. Patiënten en cliënten die ingepland staan worden gebeld. Afspraken worden verplaatst of omgezet naar een telefonisch consult.

Het doel is om verdere verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken (zeker bij kwetsbare patiënten) en onze capaciteit te benutten voor acute niet-uitstelbare medische zorg.

 

Direct na de eerste berichtgeving over het coronavirus heeft TopSupport zich voorbereid op de mogelijke komst van een patiënt / bezoeker met het coronavirus.
Informatie van het RIVM is leidend voor onze aanpak. De eerste besmettingen van het coronavirus in Nederland maken ons extra alert. Als TopSupport stellen wij de veiligheid van onze bezoekers en patiënten voorop. Daarom vragen wij u om onderstaande vragen te beantwoorden voordat u bezoek brengt aan onze locatie. Zo draagt u bij aan het voorkomen van besmettingen. 

  1. Heeft u luchtwegklachten (hoesten en/of kortademigheid)?

  2. Bent u in de afgelopen 2 weken in een risicogebied geweest of had u contact met iemand waarvan inmiddels bekend is dat deze met het coronavirus besmet is?

Is uw antwoord op beide vragen: ‘ja’? Raadpleeg uw huisarts telefonisch (indien uw klachten daar aanleiding toe geven) in verband met een mogelijke besmetting met het coronavirus. 

Daarnaast hebben we afgesproken om voortaan geen handen meer te schudden. 

Veelgestelde vragen Coronavirus


Waar vind ik actuele informatie over het Coronavirus?

De meest actuele informatie over het Coronavirus vindt u altijd op de website van het RIVM. Zij zijn het landelijk coördinatiepunt.


Wat is het coronavirus? En hoe verschilt het van de gewone griep?

Voor informatie over het coronavirus verwijzen u door naar de website van het RIVM.

 

Wat kan ik zelf doen om besmetting te voorkomen?

Probeer te voorkomen dat u virussen krijgt of aan anderen geeft: 

  • Was uw handen vaak met zeep
  • Nies en hoest in uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes

Bekijk hier instructies


Wat moet ik doen als ik griepverschijnselen heb?

Mocht u zich zorgen maken over uw gezondheid in relatie tot het coronavirus, kijk dan op de website van het RIVM of de GGD Brabant-Zuidoost


Ik heb geen mondkapje. Ben ik dan wel goed beschermd?

In Nederland adviseert de RIVM alleen speciale mondkapjes voor medisch personeel. Meer informatie vindt u op de website van het RIVM.

TopSupport

Doorgaan zonder cookiesDoorgaan zonder cookies Cookies accepterenCookies accepteren

Cookies

St. Anna Zorggroep (www.st-anna.nl, www.topsupport.nl, www.ananz.nl, www.st-anna-zorggroep.nl, www.thema-anna.nl en www.annawerkt.nl) is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken, en je te informeren over het gebruik daarvan op de site.

St. Anna Zorggroep gebruikt cookies, JavaScript en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden:

  • het optimaliseren van de website
  • de integratie van sociale media
  • het verzamelen en analyseren van statistieken

Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk. Ook derde partijen kunnen cookies plaatsen via St. Anna en internetgedrag volgen, zoals bijvoorbeeld het geval is bij embedded video's van YouTube.

Lees meer in ons privacystatement.