Actuele informatie 

Heeft u komende periode een afspraak voor een onderzoek of een consult? Dan wordt u gebeld en krijgt u meer informatie. U hoeft niet zelf te bellen, wij nemen contact met u op!  

 

Actueel nieuws over het coronavirus en TopSupport

woensdag 27 mei
Vanaf 28 april is onze zorg weer opgestart. Wanneer u contact opneemt voor een afspraak zal een fysiotherapeut u binnen 2 werkdagen terugbellen. Samen met u bepalen we of er een fysieke afspraak nodig is of dat we u op afstand kunnen helpen en behandelen.

Voor sportgeneeskundige zorg, keuringen en inspanningstesten kunnen weer afspraken worden gemaakt. Het medisch zwemprogramma is ook weer gestart.

Let op: Kleed- en doucheruimtes mogen niet worden gebruikt. Houdt u hier rekening mee, als u voor fysiotherapie of voor een inspanningstest komt.

Heeft u een bericht gehad om voor een afspraak naar TopSupport te komen? Lees dan hier de informatie die belangrijk is voor uw bezoek.

Eerdere berichten

Doorstart uitgestelde zorg en maatregelen afspraken op locatie
Vanaf dinsdag 28 april starten wij langzaamaan weer met het verlenen van uitgestelde zorg. De specialist of behandelend fysiotherapeut bepaalt of u hiervoor in aanmerking komt. Wanneer dat het geval is, bellen wij u om een afspraak te maken.

Bent u in de laatste 3 maanden geopereerd of heeft een verwijzing van een arts dan kan er op dit moment een fysieke afspraak plaats vinden. Behoort u niet tot deze categorie dan zal een fysiotherapeut u telefonisch te woord staan om een inschatting te maken in welke mate we u eventueel op afstand kunnen helpen.

Bloed prikken is op onze locatie in Eindhoven nog niet mogelijk. Kijk hier voor een actueel overzicht van andere prikposten in de regio.

Belangrijke informatie
Heeft u een bericht gehad om voor een afspraak naar onze locatie te komen? Lees dan hieronder de informatie die belangrijk is voor uw bezoek.

  • Als u bij ons binnenkomt, vraagt een medewerker of u last heeft van (neus)verkoudheid, hoesten, keelpijn, kortademigheid of koorts. Is dit het geval dan wordt overlegd met uw behandelaar of de behandeling medisch noodzakelijk is.  Is dit het geval dan mag uw afspraak doorgaan en krijgt u een mondneusmasker. 
  • Het meenemen van een begeleider is alleen toegestaan wanneer dit medisch noodzakelijk is. Dit bepaalt uw specialist. Uw begeleider gaat niet mee in de spreekkamer mits de arts hierom vraagt. Let op: Uw begeleider wordt niet toegelaten in het ziekenhuis wanneer hij of zij last heeft van (neus)verkoudheid, hoesten, keelpijn, kortademigheid of koorts.
  • Kom pas 5 minuten voor de afspraak binnen. Door de voorzorgsmaatregelen is de capaciteit van de wachtruimtes beperkt. We willen voorkomen dat te veel mensen zich tegelijkertijd in een ruimte bevinden.
  • Onze wachtkamers zien er anders uit dan u gewend bent. We hebben maatregelen getroffen om 1,5 meter afstand te waarborgen. We vragen u dringend om u aan deze maatregelen te houden. Samen houden we de zorg veilig.
  • We vragen u om na uw bezoek of aanvullend onderzoek onze locatie meteen te verlaten.

TopSupport is vanaf 6 april op werkdagen telefonisch bereikbaar voor vragen en advies. Samen met de patiënt wordt besloten om de behandeling eventueel voort te zetten via EHealth (telefonisch- of videoconsult). Lees hier meer over de bereikbaarheid van TopSupport en aangepaste werkwijze.

TopSupport is t/m 6 april 2020 gesloten i.v.m. het coronavirus.

Vanaf maandag 16 maart t/m 31 maart 2020 is TopSupport gesloten. Patiënten en cliënten die ingepland staan worden gebeld. Afspraken worden verplaatst of omgezet naar een telefonisch consult.

Het doel is om verdere verspreiding van het virus zoveel mogelijk te beperken (zeker bij kwetsbare patiënten) en onze capaciteit te benutten voor acute niet-uitstelbare medische zorg.

Het RIVM-advies aan Brabander met verkoudheid, hoesten of koorts alle sociale contacten te vermijden geven wij ook aan onze bezoekers / patiënten. 

Direct na de eerste berichtgeving over het coronavirus heeft TopSupport zich voorbereid op de mogelijke komst van een patiënt / bezoeker met het coronavirus.
Informatie van het RIVM is leidend voor onze aanpak. De eerste besmettingen van het coronavirus in Nederland maken ons extra alert. Als TopSupport stellen wij de veiligheid van onze bezoekers en patiënten voorop. Daarom vragen wij u om onderstaande vragen te beantwoorden voordat u bezoek brengt aan onze locatie. Zo draagt u bij aan het voorkomen van besmettingen. 

  1. Heeft u luchtwegklachten (hoesten en/of kortademigheid)?

  2. Bent u in de afgelopen 2 weken in een risicogebied geweest of had u contact met iemand waarvan inmiddels bekend is dat deze met het coronavirus besmet is?

Is uw antwoord op beide vragen: ‘ja’? Raadpleeg uw huisarts telefonisch (indien uw klachten daar aanleiding toe geven) in verband met een mogelijke besmetting met het coronavirus. 

Daarnaast hebben we afgesproken om voortaan geen handen meer te schudden. 

TopSupport

Doorgaan zonder cookiesDoorgaan zonder cookies Cookies accepterenCookies accepteren

Cookies

St. Anna Zorggroep (www.st-anna.nl, www.topsupport.nl, www.ananz.nl, www.st-anna-zorggroep.nl, www.thema-anna.nl en www.annawerkt.nl) is wettelijk verplicht om je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken, en je te informeren over het gebruik daarvan op de site.

St. Anna Zorggroep gebruikt cookies, JavaScript en soortgelijke technieken voor de volgende doeleinden:

  • het optimaliseren van de website
  • de integratie van sociale media
  • het verzamelen en analyseren van statistieken

Voor een aantal van bovenstaande punten is het vastleggen van bezoekersgedrag noodzakelijk. Ook derde partijen kunnen cookies plaatsen via St. Anna en internetgedrag volgen, zoals bijvoorbeeld het geval is bij embedded video's van YouTube.

Lees meer in ons privacystatement.